Kierownik Działu Domów Studenckich
mgr inż. Natalia Hamerla
Administracja Działu Domów Studenckich
Rejtana 15, budynek DS-1, pokój 3
mgr Marlena Gołębiowska – specjalista ds. administracji
akademiki@tu.koszalin.pl / tel 94 34 78 918
Kierownik Działu Domów Studenckich
mgr inż. Natalia Hamerla
natalia.hamerla@tu.koszalin.pl
tel 94 34 78 917
lic Luiza Malatyńska – starszy Referent (kierownik DS1)
ds1@tu.koszalin.pl
tel. 94 34 78 914
mgr Joanna Szreder – starszy Referent (kierownik DS2)
ds2@tu.koszalin.pl
tel. 94 34 78 906
Karolina Rusiniak – referent (kierownik DS3)
ds3@tu.koszalin.pl
tel. 94 34 78 907
mgr inż. Wojciech Biernacki – starszy referent (kierownik DS4)
ds4@tu.koszalin.pl
tel. 94 34 78 920
lic Rita Dzidziewicz-Gryka – starszy referent (Hotel Asystenta)
rita.dzidziewicz@tu.koszalin.pl
tel. 94 34 08 328
Do zadań działu należą w szczególności:
1) Bieżąca analiza kosztów utrzymania domów studenta i hoteli asystenta oraz przygotowywanie wniosków o ustalenie wysokości odpłatności za 1 miejsce w domu studenckim i pokój w hotelu asystenta;
2) Nadzór nad prawidłowością zakwaterowania studentów, pracowników i innych osób, które uzyskały prawo do zamieszkania i prowadzenie obowiązującej w tym zakresie dokumentacji;
3) Sporządzanie sprawozdań z należności i wpłat za zakwaterowanie w domu studenta i nadzorowanie terminowości wnoszenia opłat i prowadzenie windykacji należności;
4) Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków do zamieszkania;
5) Dbałość o zapewnienie sprawności technicznej budynków, pomieszczeń i wyposażenia, a także utrzymanie ładu i porządku na terenie osiedla akademickiego;
6) Współpraca z Działem Eksploatacji, Działem Administracyjno – Gospodarczym i Działem Inwestycji i Remontów w zakresie konserwacji, remontów i inwestycji na terenie osiedla;
7) Określanie, w ścisłym współdziałaniu z odpowiednimi komórkami Uczelni, zakresów remontów, modernizacji, wyposażenia, współdziałanie w opracowaniu projektów planów rzeczowo-finansowych i remontów;
8) Zabezpieczanie budynków i innych składników majątkowych przed pożarem, kradzieżą i zniszczeniem;
9) Współpraca z Działem Zamówień w przygotowaniu projektów umów Uczelni i postępowań na wyłonienie wykonawców usług na rzecz działalności Domów Studenckich.
10) Nadzór nad realizacją umów zawartych przez Uczelnię, a dotyczących działalności Domów Studenckich, kontrola przestrzegania warunków umów, udział w odbiorach przedmiotu umowy, potwierdzanie wykonania usług objętych umowami;
11) Przygotowanie projektów umów z osobami fizycznymi i podmiotami na najem pomieszczeń i składników majątkowych Domów Studenckich i Hotelu Asystenta;
12) Prowadzenie ewidencji wynajętych lokali;
13) Prowadzenie działalności hotelowej;
14) Obsługa systemów informatycznych stosowanych w Uczelni w zakresie zarządzania Domami Studenckimi, sprawozdawczością i obiegiem dokumentów.