mgr inż. arch. Karolina Siwek
zastępca kanclerza ds. technicznych
Do jego zadań należą:
1) Organizacja, nadzór i koordynacja działalności inwestycyjno-eksploatacyjnej uczelni,
2) Organizacja, nadzór i kontrola wykonawstwa prac remontowo-modernizacyjnych,
3) Organizacja, nadzór i kontrola stanu technicznego zabezpieczenia obiektów uczelni,
4) Opracowywanie planów rzeczowo-finansowych w zakresie inwestycji, remontów i konserwacji;
5) Współudział w przygotowaniu materiałów wstępnych (programy użytkowe, koncepcje, umowy) niezbędnych do rozpoczęcia prac projektowych na odcinku inwestycji i modernizacji,
6) Opiniowanie i analiza założeń techniczno-ekonomicznych oraz przedłożonej dokumentacji technicznej,
7) Uczestniczenie w spotkaniach, naradach roboczych i konsultacyjnych z jednostkami projektowymi lub wykonawcami robót oraz realizacja ustaleń podjętych na naradach,
8) Czuwanie nad sprawną i terminową realizacją robót remontowych i inwestycyjnych,
9) Organizowanie i uczestniczenie w odbiorach końcowych zrealizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
10) Kontrolowanie i egzekwowanie usunięcia wad ujawnionych w toku odbioru końcowego oraz w okresie gwarancyjnym,
11) Opiniowanie projektów wszelkiego typu zmian w zakresie robót budowlanoremontowych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i elektrycznych w obiektach uczelni wraz ze współudziałem w przeglądach i typowaniu obiektów do remontów kapitalnych,
12) Zastępowanie i wykonywanie obowiązków kanclerza pod jego nieobecność.