
Krzysztof Sławiński
kierownik działu
Administracja Działu Domów Studenckich
Rejtana 15, budynek DS-1, pokój 20
krzysztof.slawinski@tu.koszalin.pl / tel. 94 34 78 917
akademiki@tu.koszalin.pl
Ewa Gulczyńska (kierownik DS1)
ewa.gulczynska@tu.koszalin.pl / tel. 94 34 78 914
Joanna Szreder (kierownik DS2)
joanna.szreder@tu.koszalin.pl / tel. 94 34 78 906
Karolina Piórkowska (kierownik DS3)
karolina.piorkowska@tu.koszalin.pl / tel. 94 34 78 907
Wojciech Biernacki (kierownik DS4)
wojciech.biernacki@tu.koszalin.pl / tel. 94 34 78 920
Rita Dzidziewicz-Gryka (Hotel Asystenta)
rita.dzidziewicz-gryka@tu.koszalin.pl
tel. 94 34 08 328
Marlena Gołębiowska
marlena.golebiowska@tu.koszalin.pl / tel. 94 34 78 918
Adriana Wnękowska / tel. 94 34 78 904
Czesław Starczewski / tel. 94 34 78 925
Do zadań działu należą w szczególności:
1) Bieżąca analiza kosztów utrzymania domów studenta i hoteli asystenta oraz przygotowywanie wniosków o ustalenie wysokości odpłatności za 1 miejsce w domu studenckim i pokój w hotelu asystenta;
2) Nadzór nad prawidłowością zakwaterowania studentów, pracowników i innych osób, które uzyskały prawo do zamieszkania i prowadzenie obowiązującej w tym zakresie dokumentacji;
3) Sporządzanie sprawozdań z należności i wpłat za zakwaterowanie w domu studenta i nadzorowanie terminowości wnoszenia opłat i prowadzenie windykacji należności;
4) Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków do zamieszkania;
5) Dbałość o zapewnienie sprawności technicznej budynków, pomieszczeń i wyposażenia, a także utrzymanie ładu i porządku na terenie osiedla akademickiego;
6) Współpraca z Działem Eksploatacji, Działem Administracyjno – Gospodarczym i Działem Inwestycji i Remontów w zakresie konserwacji, remontów i inwestycji na terenie osiedla;
7) Określanie, w ścisłym współdziałaniu z odpowiednimi komórkami Uczelni, zakresów remontów, modernizacji, wyposażenia, współdziałanie w opracowaniu projektów planów rzeczowo-finansowych i remontów;
8) Zabezpieczanie budynków i innych składników majątkowych przed pożarem, kradzieżą i zniszczeniem;
9) Współpraca z Działem Zamówień w przygotowaniu projektów umów Uczelni i postępowań na wyłonienie wykonawców usług na rzecz działalności Domów Studenckich.
10) Nadzór nad realizacją umów zawartych przez Uczelnię, a dotyczących działalności Domów Studenckich, kontrola przestrzegania warunków umów, udział w odbiorach przedmiotu umowy, potwierdzanie wykonania usług objętych umowami;
11) Przygotowanie projektów umów z osobami fizycznymi i podmiotami na najem pomieszczeń i składników majątkowych Domów Studenckich i Hotelu Asystenta;
12) Prowadzenie ewidencji wynajętych lokali;
13) Prowadzenie działalności hotelowej;
14) Obsługa systemów informatycznych stosowanych w Uczelni w zakresie zarządzania Domami Studenckimi, sprawozdawczością i obiegiem dokumentów.
© Copyright 2023. All Rights Reserved.