Wnioski o przyznanie stypendium rektora dla studentów na semestr zimowy 2024/2025
Wniosek o przyznanie stypendium rektora na semestr zimowy 2024/2025 należy wypełnić w systemie USOSweb. Rejestracja będzie aktywna od dnia 01.10.2024r. od godziny 9.00 do dnia 05.11.2024r. do godziny 23.59. Następnie wydrukowany wniosek (możliwość wydrukowania wniosku istnieje do dnia 05.11.2024 r. do godz. 23.59) należy złożyć do Komisji Stypendialnej za pośrednictwem Biura Obsługi Kandydatów i Studentów wyznaczonego do prowadzenia spraw związanych z przyznawaniem świadczeń Kampus przy ul. Śniadeckich 2 pokój 19A w formie papierowej wraz z dokumentami potwierdzającymi osiągnięcia wykazane we wniosku, zgodnie z Regulaminem świadczeń dla studentów PK w terminie do dnia 08.11.2024 do godz. 13.00.
Opłaty za usługi edukacyjne – studenci niestacjonarni
Studenci chcący płacić opłatę za usługi edukacyjne z tytułu czesnego w systemie ratalnym są zobowiązani do złożenia deklaracji płatności na raty w wersji elektronicznej, po zalogowaniu na konto studenta w systemie USOSweb.
Termin złożenia deklaracji płatności w systemie 4 rat upływa 10 października 2024r., natomiast w systemie 2 rat upływa 15 października 2024r.
Termin jednorazowej opłaty za semestr zimowym 2024/2025 upływa 15 października 2024r. (ta opcja płatności nie wymaga złożenia deklaracji).
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 53/2024 Rektora PK z dnia 9 września 2024 r. zmienił się Regulamin świadczeń dla studentów PK, który będzie obowiązywał od 1 października br.
Nowe druki wniosków do pobrania ze strony uczelni w zakładce Studenci/ BOKiS/ Świadczenia dla studentów.
LINK: https://tu.koszalin.pl/art/505/swiadczenia-dla-studentow
Wnioski o przyznanie stypendium socjalnego, stypendium dla osób niepełnosprawnych, zapomogę będą przyjmowane do Komisji Stypendialnej PK za pośrednictwem BOKiS wyznaczonego do prowadzenia spraw związanych z przyznawaniem świadczeń Kampus przy ul. Śniadeckich 2 pokój 19A zgodnie z Regulaminem świadczeń dla studentów od dnia 01.10.2024r.
Drodzy Studenci!
Przypominamy, że podstawowym narzędziem do naszej komunikacji z Państwem jest elektroniczna poczta studencka. Prosimy o jej regularne sprawdzanie. W okresie związanym z rozliczaniem semestru letniego oraz rozpoczęciem semestru zimowego będziecie Państwo otrzymywali od nas wiele informacji organizacyjnych.
Zmiany w zakresie dokumentów składanych przez studentów przystępujących do obrony
-
bezpłatnie: dyplom ukończenia studiów, jeden odpisu dyplomu w języku polskim, jeden odpis dyplomu w jednym z języków obcych (angielskim lub niemieckim) oraz suplement do dyplomu oraz dwa odpisy suplementu w języku polskim,
-
odpłatnie*: dyplom ukończenia studiów, dwa odpisy dyplomu w języku polskim, suplement do dyplomu oraz dwa odpisy suplementu w języku polskim i dodatkowo odpis dyplomu w jednym z języków obcych (angielskim lub niemieckim) (*Za wydanie dodatkowego odpisu dyplomu w języku obcym, absolwent ponosi opłatę w wys. 20 zł. na podstawie Rozporządzenia MNiSW z dnia 27 września 2018 r. § 36 ust.1, pkt. 2)
Organizacja roku akademickiego 2024/2025
Zarządzenie Nr 22/2024 w sprawie organizacji roku akademickiego 2024/2025
Szanowni Studenci!
W związku z Zarządzeniem Nr 57/2021 Rektora Politechniki Koszalińskiej z dnia 15 września 2021 r. w sprawie określenia sposobu uwierzytelniania studenta w systemie teleinformatycznym uczelni na potrzeby dokumentowania rekrutacji i przebiegu studiów informujemy, że odpowiadamy wyłącznie na korespondencję przesyłaną do Biura Obsługi Studentów z adresów elektronicznej poczty studenckiej (adres poczty zaczyna się od numeru Państwa albumu i wygląda w następujący sposób np. u12345@s.tu.koszalin.pl lub u-12345@s.tu.koszalin.pl).
W razie trudności z dostępem do skrzynki elektronicznej poczty studenckiej prosimy kontaktować się z UCTI pod adresem: ucti@tu.koszalin.pl.
Załączniki
Nazwa |
---|