Śniadeckich 2, budynek A, pokoje 525-526
dr Anna Berezka - zastępca Kwestora
anna.berezka@tu.koszalin.pl / tel. 94 34 78 660
Sylwia Saporowska
sylwia.saporowska@tu.koszalin.pl / tel. 94 34 78 614
Monika Śnieżko
monika.sniezko@tu.koszalin.pl / tel. 94 34 78 634
Aleksandra Toczyłło
aleksandra.toczyllo@tu.koszalin.pl / tel. 94 34 78 634
Marzena Jewdokimow
marzena.jewdokimow@tu.koszalin.pl / tel. 94 34 78 633
Dominika Dąbrowska
dabrowska@tu.koszalin.pl / tel. 94 34 78 632
Do zadań działu należą:
1) Przyjmowanie do realizacji wszelkich dokumentów obrotu finansowego i ich kontrola pod względem formalnym i rachunkowym;
2) Przyjmowanie i przygotowywanie dokumentacji, dotyczącej wpłat i wypłat bankowych, kasowych i dewizowych;
3) Prowadzenie, kontrola i analiza rozliczeń z kontrahentami, pracownikami, studentami, doktorantami;
4) Sporządzanie poleceń przelewów (faktur i innych zobowiązań);
5) Sporządzanie raportów bankowych oraz analiza i uzgadnianie sald wyciągów bankowych;
6) Organizowanie i nadzorowanie gospodarki kasowej - kontrola i dekretowanie dokumentów kasowych;
7) Dokonywanie wszystkich wypłat stypendiów;
8) Sporządzanie raportów kasowych;
9) Sporządzanie wykazów potrąceń należności pracowniczych;
10) Współpraca z bankami w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych;
11) Pobieranie z banku walut obcych dla osób wyjeżdżających służbowo za granicę, dokonywanie wypłat i rozliczeń z pobranych walut;
12) Sporządzanie przelewów zagranicznych na podstawie właściwych dokumentów;
13) Rozliczanie zaliczek gotówkowych, pobranych przez osoby z różnych jednostek organizacyjnych;
14) Prowadzenie rejestru depozytów oraz księgi druków ścisłego zarachowania;
15) Prowadzenie analizy kont zobowiązań i należności;
16) Sporządzanie deklaracji podatkowych;
17) Sporządzanie, na podstawie zleceń z jednostek organizacyjnych, faktur i rachunków zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi;
18) Księgowanie wszystkich kosztów w układzie rodzajowym i kalkulacyjnym, z podziałem na wszystkie jednostki organizacyjne i zadania realizowane w Uczelni;
19) Przyjmowanie, rozliczanie i dekretacja dokumentów;
20) Księgowanie dokumentów bankowych, kasowych, memoriałowych i pożyczek mieszkaniowych;
21) Księgowanie przychodów działalności dydaktycznej, badawczej oraz innych rodzajów działalności, księgowanie przychodów z operacji finansowych, działalności inwestycyjnej;
22) Przygotowywanie informacji w zakresie kosztów i przychodów na potrzeby Rektora, Kanclerza, Kwestora i jednostek organizacyjnej.
23) Ewidencja i rozliczanie projektów ze środków finansowych ze źródeł krajowych i zagranicznych przeznaczonych na działalność bieżącą Uczelni.