Śniadeckich 2, budynek A, pokój 426-427
Rafał Gnaciński - kierownik
rafal.gnacinski@tu.koszalin.pl
tel. 94 34 78 640
Dobiesława Gurazda - kierownik obiektu przy ul. Śniadeckich 2
dobieslawa.gurazda@tu.koszalin.pl
tel. 94 34 78 555
Mariola Błachuta - kierownik obiektu przy ul. Kwiatkowskiego 6e
mariola.blachuta@tu.koszalin.pl
tel. 94 34 39 111
Anna Duda-Zielińska - kierownik obiektu przy ul. Racławickiej 15-17
anna.duda-zielinska@tu.koszalin.pl
tel. 94 34 78 287
Paweł Florkowski / tel. 94 34 39 128 Lidia Kowalczyk / tel. 94 34 39 101 Elżbieta Idzik / tel. 94 34 78 360 Anna Lipińska / tel. 94 34 78 600 Emilia Kulesza / tel. 94 34 78 638 Marzanna Jaskulska / tel. 94 34 78 370 Wanda Szczygieł / tel. 94 34 39 101 Bogdan Turek / tel. 94 34 78 445 Joanna Zimoch / tel. 94 34 86 550 Andrzej Ignacik / tel. 94 34 78 360 Ewa Woźniak / tel. 94 34 78 600 Irena Frymus / tel. 94 34 78 548 Beata Płowczyk / tel. 94 34 78313 Halina Pawelec / tel. 94 34 86 550
|
Karolina Chomontek / tel. 94 34 39 126 Wojciech Koculak / tel. 94 34 78 549 Lidia Czarnota / tel. 94 34 78 296 Aneta Laluszka / tel. 94 34 78 370 Katarzyna Tymińska / tel. 94 34 78 370 Joanna Jurgo / tel. 94 34 39 126 Magdalena Fabisiak / tel. 94 34 78 390 Jerzy Straszak / tel. 94 34 78 445 Danuta Trzcińska / tel. 94 34 78 313 Rafał Zygarłowski / tel. 94 34 78 445 Alicja Pająk / tel. 94 34 78 390 Elżbieta Kozłowska / tel. 94 34 78 296 Aldona Płocińska / tel. 94 34 39 103 Alina Dembek / tel. 94 34 86 750 Mariola Plonder / tel. 94 34 78 548 Maciej Kielar / tel. 94 34 78 549
|
Zadaniem działu jest organizacyjne utrzymanie właściwości użytkowych i zapewnienie obsługi codziennej funkcjonowania Uczelni, a w szczególności:
1) Administrowanie i nadzór nad poszczególnymi budynkami i utrzymywanie w czystości i sprawności użytkowej;
2) Urządzanie i utrzymywanie terenów zielonych oraz dróg i chodników wewnętrznych;
3) Utrzymywanie porządku wewnątrz budynków i na terenach będących w administrowaniu Uczelni;
4) Przygotowanie we współpracy z Działem Zamówień postępowań na usługi porządkowe, ochrony, obsługi szatni, wywóz śmieci itp.;
5) Nadzór nad realizacją usług związanych z administrowaniem obiektami Uczelni. Dokonywanie odbiorów prac zlecanych na potrzeby administracji zgodnie z zawartymi umowami, kontrolowanie wydatków i prowadzenie dokumentacji potwierdzających wykonanie usług;
6) Przygotowanie i realizacja umów dotyczących najmu pomieszczeń, budynków, terenów i urządzeń będących własnością Uczelni. Naliczanie czynszów, opłat eksploatacyjnych, przygotowanie zleceń na wystawienie faktury, kontrola spełniania warunków umów na wynajem;
7) Przygotowanie pomieszczeń do realizacji zajęć dydaktycznych oraz przedsięwzięć wykonywanych przez Uczelnię;
8) Wsparcie organizacyjne jednostek organizujących przedsięwzięcia, udział w ich obsłudze w trakcie trwania, zapewnienie serwisów pomocniczych (napoje, poczęstunki itp.);
9) Zapewnienie obsługi gospodarczej we wszystkich przedsięwzięciach organizowanych przez Uczelnię (przenoszenie jednostek, zmiana organizacji, wydarzenia realizowane z udziałem innych instytucji itp.);
10) Sporządzanie podziału kosztów i powierzchni na poszczególne jednostki Uczelni zgodnie z Regulaminem Finansowym Uczelni;
11) Realizacja dokumentacji dotyczącej przydziałów odzieży ochronnej, roboczej, środków czystości i sprzętu ochronnego dla pracowników;
12) Prowadzenie archiwum Uczelni;