Dziekan Wydziału Humanistycznego Politechniki Koszalińskiej, dr hab. Michał Polak, prof. PK, członkowie Katedry Komunikacji Społecznej i Dziennikarstwa Politechniki Koszalińskiej oraz studenci Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej, zapraszają do udziału w konferencji naukowej „Obszary reklamy”. Edycja III. Kreatywność w reklamie.
Wydarzenie stanowi kontynuację cyklu konferencji naukowych realizowanych od 2018 roku na Wydziale Humanistycznym. Tym razem tematem rozważań będzie zjawisko kreatywności w reklamie. Fenomen niezwykle często w kontekście działań reklamach przywoływany, wciąż jednak wymykający się jednoznacznemu określeniu.
Organizatorów konferencji interesuje to, jak fenomen kreatywności reklamowej postrzegają badacze tego zjawiska, teoretycy z obszaru badań nad mediami, sztuką, językiem, społeczeństwem. A także jak jest on wprowadzany w życie przez praktyków branży reklamowej. Do udziału w konferencji organizatorzy zapraszają badaczy z obszaru nauk humanistycznych, społecznych, nauk o sztuce, a także przedstawicieli branży reklamowej.
Konferencja odbędzie się 14 września br. na platformie ZOOM. Zgłoszenia udziału w konferencji można nadsyłać na adres: piotr.szarszewski@tu.koszalin.pl do 5 września br.
Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko prelegenta/prelegentki, jego/jej stopnie/tytuły naukowe, informacje o afiliacji, tytuł wystąpienia oraz streszczenie planowanego referatu o objętości nie przekraczającej 400 znaków ze spacjami. Informacje o przyjęciu zgłoszenia zostaną wysłane do 8 września br.
Pełny program konferencji wraz z linkiem do Zoom'a zostanie przesłany prelegentom do 10 września br. Planowany czas wystąpień: do 20 minut. Udział w konferencji jest bezpłatny. Każdy z prelegentów otrzyma elektroniczny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu. Planowane jest wydanie monografii wieloautorskiej zawierające teksty powstałe na bazie wystąpień konferencyjnych.