Oferta pracy w Biurze Kanclerza Politechniki Koszalińskiej
Opublikowano 10.07.2023 09:34
Biuro Kanclerza zatrudni pracownika do prowadzenia Sekretariatu Kanclerza.
Wymagania:
-
wykształcenie wyższe (min. I stopnia),
-
doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu lub o profilu administracyjnym (min. 3 lata),
-
bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista,
-
znajomość zasad redagowania oficjalnych dokumentów i łatwość w prowadzeniu korespondencji,
-
wysokie umiejętności interpersonalne,
-
inicjatywa i zaangażowanie,
-
komunikatywność, lojalność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole,
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych.
Oferujemy stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę. Praca na pełen etat. Oferty (CV i list motywacyjny) należy składać w terminie do dnia 21.07.2023 r. na adres email: katarzyna.kujawska@tu.koszalin.pl Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu: 94 34 78 501.