-
Cyfrowe innowacje
GlobalLogic, spółka należąca do grupy Hitachi, jest liderem w branży usług inżynierii cyfrowej. Pomagamy naszym klientom projektować i tworzyć innowacyjne produkty, platformy i cyfrowe doświadczenia na miarę współczesnego świata. Dzięki połączeniu projektowania strategicznego, kompleksowej inżynierii i wiedzy eksperckiej GlobalLogic z możliwościami Hitachi w zakresie technologii operacyjnych i informatycznych, umożliwiamy naszym klientom uzmysłowienie sobie możliwości i przyspieszamy ich transformację w cyfrowe firmy jutra. GlobalLogic z siedzibą w Dolinie Krzemowej prowadzi studia projektowe i centra technologiczne na całym świecie, oferując swoje doświadczenie klientom z branży motoryzacji, komunikacji, usług finansowych, opieki zdrowotnej, technologii, mediów i rozrywki, produkcji i półprzewodników oraz technologii.Jak możemy pomóc?
GlobalLogic wspiera marki w tworzeniu wartości w całym cyklu życia produktu – nie tylko opracowując najnowocześniejsze technologie, ale także adaptując już istniejące produkty do przyzwyczajeń zaawansowanych cyfrowo użytkowników. W coraz bardziej cyfrowym świecie stawiamy konsumenta w centrum każdej interakcji. Pokazujemy firmom, jak mogą lepiej angażować swoich konsumentów, wdrażać innowacje zachowując przewidywalne budżety, a także wprowadzać na rynek cyfrowe produkty i usługi nowej generacji w możliwie najkrótszym czasie.
Wykorzystując praktyki projektowe skoncentrowane na człowieku oraz doskonałe umiejętności technologiczne i metodykę Agile, pomagamy klientom na nowo wyobrazić sobie ich biznes i interakcje z konsumentami oraz opracowywać innowacyjne produkty i usługi przy skróconym czasie wprowadzenia na rynek.GlobalLogic – fakty i liczby
Od ponad 20 lat GlobalLogic współpracuje z firmami z każdej branży, tworząc innowacyjne produkty oraz łącząc ludzi, produkty i możliwości biznesowe. W 2021 roku firma GlobalLogic została przejęta przez Hitachi Ltd. Możliwości GlobalLogic w połączeniu z portfolio Lumada Hitachi umożliwią nam wdrożenie obszernej biblioteki rozwiązań cyfrowych Hitachi na globalnym rynku oraz wsparcie klientów i społeczności w rozwiązywaniu ich problemów poprzez aplikacje tworzone w chmurze przy wykorzystaniu metodologii Agile.> Istniejemy od 2000 roku
> Firma przejęta przez Hitachi Ltd. w 2021 r.
> 21 000+ pracowników w 14 krajach
> 400+ aktywnych klientów
> 70+ laboratoriów dedykowanych konkretnym klientom
> 30 centrów technologicznych
> 8 studiów projektowych
> 12 biur sprzedaży
> 350+ projektantów i programistów UX/UI pracujących dla Method, naszego działu projektowania doświadczeń
Informacje o firmie
GlobalLogic, spółka należąca do grupy Hitachi, jest liderem w branży usług inżynierii cyfrowej. Pomagamy naszym klientom projektować i tworzyć innowacyjne produkty, platformy i cyfrowe doświadczenia na miarę współczesnego świata. Dzięki połączeniu projektowania strategicznego, kompleksowej inżynierii i wiedzy eksperckiej GlobalLogic z możliwościami Hitachi w zakresie technologii operacyjnych i informatycznych, umożliwiamy naszym klientom uzmysłowienie sobie możliwości i przyspieszamy ich transformację w cyfrowe firmy jutra. GlobalLogic z siedzibą w Dolinie Krzemowej prowadzi studia projektowe i centra technologiczne na całym świecie, oferując swoje doświadczenie klientom z branży motoryzacji, komunikacji, usług finansowych, opieki zdrowotnej, technologii, mediów i rozrywki, produkcji i półprzewodników oraz technologii.Więcej o GlobalLogic Poland na: www.globallogic.com/pl
-
Transition Technologies (TT) – polski lider IT z 27 letnim stażem na rynku, zatrudniający ponad 1400 osób w 12 biurach zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Zielonej Górze, Wrocławiu, Białymstoku, Lublinie, Rzeszowie, Kielcach, Koszalinie, Olsztynie i w Ostrowie Wielkopolskim. Od 2003 roku zarejestrowana w Niemczech spółka European Challenge jest przedstawicielem TT na rynku zachodnioeuropejskim, natomiast w 2007 roku w Pittsburghu swoją działalność rozpoczęła zależna od firmy spółka Transition Technologies USA Inc., a w 2017 oddział w Kuala Lumpur w Malezji.
Organizację firmy uzupełniają biura sprzedażowe w Wielkiej Brytanii i Szwecji.
W raporcie Computerworld TOP 200 za 2016 rok Transition Technologies zajęło miejsca w pierwszej dziesiątce wśród liderów IT działających na polskim rynku w pięciu kategoriach. Firma uplasowała się na 3 pozycji wśród podmiotów o największych nakładach na działalność R&D oraz na 3 miejscu w kategorii największych dostawców aplikacji mobilnych.
TT znalazło się również w czołówce podmiotów dostarczających rozwiązania i usługi dla sektora energetycznego, zajmując 5 lokatę. Ponadto, spółka zajęła 8 miejsce w kategorii największych dostawców systemów Business Intelligence oraz 10 miejsce w kategorii firm o największym udziale R&D w stosunku do przychodów z IT. Firma uzyskała także nominację do tytułu Polska Nagroda Innowacyjności 2017 w kategorii „Innowacja w Medycynie”, za opracowanie, rozwijanie i wdrożenie innowacyjnego systemu zarządzania danymi medycznymi MedStream Designer (MSD).
W swoim portfolio TT posiada ponad 60 autorskich produktów dedykowanych dla wielu prężnie działających branż. Specjalizuje się w dostarczaniu usług outsourcingowych dla międzynarodowych korporacji, z którymi współpraca z roku na rok dynamicznie rośnie. To właśnie dla takich Partnerów otwierane są duże centra outsourcingowe, tworzące oprogramowanie w wiodących technologiach .NET, Java, C/C++, Salesforce.com. Transition Technologies prowadzi projekty od wstępnej analizy i prototypowania, przez rozwój produktu, po kompleksowe wdrożenie oraz jego utrzymanie.
Opracowane przez Transition Technologies technologie z obszaru Internet of Things pozwalają przetwarzać miliony informacji z kompatybilnych rozproszonych systemów, mierników, sensorów i czujników środowiskowych, jak również podejmować decyzje w czasie rzeczywistym. Dzięki technologiom opracowanym przez TT możliwe jest efektywne tworzenie nowych rozwiązań integrujących informacje ze świata rzeczywistego, z analityką w chmurze obliczeniowej.
W Koszalinie Transition Technologies powstało w 2014 roku, obecnie posiada ponad 400 metrowe biuro zlokalizowane przy ulicy Szczecińskiej. Ponad 50 osobowa grupa programistów z Koszalina jest częścią zespołów realizujących projekty dla Rynku Energii Elektrycznej oraz dla międzynarodowych koncernów z przemysłu maszynowego i farmaceutycznego. Specjalnością koszalińskiego oddziału są technologie back-endowe (JAVA), internetowe i mobilne a także rozwiązania wykorzystujące chmury obliczeniowe (Salesforce). Biuro aktywnie współpracuje z Politechniką Koszalińską, zarówno kadrą naukową jak i studentami.
-
Softy Labs jest nowoczesną, dynamicznie rozwijającą się firmą technologiczną dostarczającą usług z zakresu programowania dla klientów z różnych sektorów gospodarczych.
Wizytówką naszej firmy jest unikalna kultura oparta na płaskiej strukturze organizacyjnej zbudowanej na wzajemnym szacunku, doskonaleniu swoich umiejętności, stałym poszerzaniu swojej wiedzy oraz efektywnemu działaniu.
Działamy w oparciu o dwa fundamenty: lokalność i długofalowość. Pozwala to na pracę bez konieczności zmiany lokalizacji, przyczyniając się w ten sposób do rozwoju lokalnych społeczności, przez aktywne wspieranie rozwoju gospodarczego i społecznego.
Jesteśmy firmą, dla której potencjał naszych pracowników ma wyjątkowe znaczenie.Jako nowoczesna firma IT, dokładamy wszelkich starań, by nasi pracownicy ciągle powiększali zakres własnych kompetencji oraz posiadali nowoczesne umiejętności interpersonalne.
W swojej działalności koncentrujemy się na budowaniu bliskich i długotrwałych relacji z naszymi klientami. Decydujemy się na realizację projektów, w które zaangażujemy się ze świadomością działania w długofalowej perspektywie.
Wybieramy ciekawe projekty, które pozwolą naszym klientom doświadczyć jakości pracy naszych inżynierów.
-
ZETO Koszalin jest nowoczesną firmą informatyczną z siedzibą w Koszalinie specjalizującą się w tworzeniu dedykowanych systemów IT. Jesteśmy autorem produkcyjnych systemów praw jazdy, dowodów rejestracyjnych oraz ogólnopolskiego systemu paszportowego dla zwierząt. Opracowaliśmy i wdrażamy zintegrowane systemy zarządzania, systemy wspierające działania z zakresu pomocy społecznej oraz autorski system zarządzania dokumentem. Tworzymy aplikacje internetowe dla mieszkańców. Posiadamy około 30 osobowy zespół developerski.
Mając 50 lat doświadczenia na rynku IT jesteśmy wiodącym dostawcą usług oraz sprzętu na terenie Pomorza Środkowego. Posiadamy własne Data Center, w którym przetwarzane są dane Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz świadczymy usługi udostępniania aplikacji w chmurze. Realizujemy usługi związane z bezpieczeństwem oraz zarządzaniem IT klienta. Posiadamy status partnera serwisowego firmy LENOVO.
Posiadamy wdrożony Zintegrowany System Zarządzania w zakresie jakości i bezpieczeństwa informacji, zgodny z normami PN-EN ISO 9001:2009 oraz PN-ISO/IEC 27001:2014-12. Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji oraz Koszalińskiej Izby Przemysłowo Handlowej.
-
GRYFTEC jest polską firmą o międzynarodowym zasięgu, która od początku swojego istnienia (2004 roku) związana jest z Pomorzem Zachodnim.
Firma stworzona przez inżynierów dla inżynierów.Firma prowadzi działalność jako biuro inżynierskie, oferując szeroką paletę usług dotyczącą projektowania, tworzenia, wdrażania i testowania zarówno kompletnych systemów jak i pojedynczych komponentów związanych z systemami wbudowanymi i techniką mikroprocesorową.
Główna siedziba firmy znajduje się w Szczecinie. Nasze działania nie zawężają się jedynie do tego miasta. W 2014 roku otworzyliśmy oddział w Koszalinie , który prężnie rozwijamy. Aktualnie w naszych biurach w Szczecinie i Koszalinie zatrudniamy już ponad 80 specjalistów z branży.
Dzisiaj GRYFTEC jest już jednym z liderów polskich firm usługowych w branży informatycznej zajmującej się systemami wbudowanymi i szeroką pojętą techniką mikroprocesorową. Wierzymy, że ścisła specjalizacja w wybranej technologii pozwala nam osiągać najwyższy poziom jakości usług, oraz zapewnić najlepsze wsparcie techniczne i eksperckie naszym klientom.Wychodząc naprzeciw potrzebom polskiego rynku, w 2011 roku firma GRYFTEC wprowadziła do swojej oferty szkolenia specjalistyczne z zakresu tworzenia oprogramowania dla nowoczesnych systemów mikroprocesorowych jak i wykonywania projektów układów cyfrowych w oparciu o język opisu sprzętu VHDL.
Przełomowym rokiem dla firmy GRYFTEC był rok 2012, w którym to firma pozyskała strategicznego partnera – niemiecką firmę MTU, producenta nowoczesnych silników diesla, stając się dostawcą usług eksperckich w zakresie techniki mikroprocesorowej, realizując kolejne coraz bardziej zaawansowane technologicznie projekty.
W roku 2013 został utworzony wyspecjalizowany dział testowania oprogramowania i sprzętu dla systemów wbudowanych, poszerzając tym samym ofertę usług firmy i pozwalając na wykorzystanie specjalistycznej wiedzy, doświadczenia i kompetencji w kolejnym zakresie działalności.Nasza firma jest przykładem, że determinacja, ciężka praca i wspólne zaangażowanie pozwalają na stworzenie od podstaw innowacyjnej firmy specjalizującej się w nowoczesnych technologiach, działającej na rynku i wciąż realizującej coraz bardziej zaawansowane technologicznie projekty.
Więcej o Gryftec Embedded Systems na: www.gryftec.com
-
Wojskowe Zakłady Uzbrojenia S.A. to firma, która działała na międzynarodowym rynku uzbrojenia, jako specjalistyczny zakład rakietowej techniki obronnej przede wszystkim średniego i dalekiego zasięgu i są firmą posiadającą niekwestionowane doświadczenie ugruntowane 60-letnią tradycją w remontach i modernizacji techniki rakietowej Sił Zbrojnych. Prowadzi również remonty i modyfikacje innego sprzętu bojowego znajdującego się na uzbrojeniu Polskich Sił Zbrojnych.
WZU Grudziądz jest liderem w pracach nad wykorzystaniem pasywnych środków rozpoznania i naprowadzania z wykorzystaniem głowic optoelektronicznych. Między inymi zmodyfikowane z wykorzystaniem takich elementów rakietowe zestawy przeciwlotnicze PRWB OSA służą w 8. Koszalińskim Pułku Przeciwlotniczym w Koszalinie.
Obecnie WZU. S.A. jest liderem i integratorem modyfikacji samobieżnych armatohaubic Dana oraz prowadzi prace nad budową systemów antydronowych.
WZU są też beneficjentami offsetu związanego z programem WISŁA (przeciwlotniczego systemu rakietowego średniego zasięgu. W ramach pakietu umów wykonania zobowiązań offsetowych z firmą Lockheed Martin, jaki sfinalizowano w marcu 2019 roku, grudziądzkie zakłady otrzymały zamówienie na budowę elementów wyrzutni M903. W przyszłości planowany jest też udział grudziądzkich zakładów w pracach związanych z programem obrony przeciwlotniczej krótkiego zasięgu NAREW.
Więcej na temat WZU S.A. Grudziądz: https://www.wzu.pl/
Foto: Wojciech Sokołowski
Integra Software od wielu lat realizuje projekty informatyczne dla branży Automotive dotyczące m.in. platform do sprzedaży części zamiennych i oprogramowania dla serwisów samochodowych.
Mamy największy udział w tym rynku. Działamy w Polsce i zagranicą, wdrożyliśmy około 200 000 licencji. Codziennie nasze oprogramowanie pomaga tysiącom serwisów naprawiać samochody, zamawiać części, czy obsługiwać floty.
Dostarczamy rozwiązania największym firmom z branży, takim jak Bosch, Continental, Bridgestone, Michelin, Mercedes-Benz. Potencjał firmy to również współpraca z zagranicznymi firmami tworzącymi rozwiązania dla branży motoryzacyjnej m.in.: TecAlliance (TecDoc, TecRMI), Autodata, itp.
Oferowane oprogramowanie to systemy przeznaczone na rożne platformy, w ostatnich latach firma mocno rozszerzyła angaż w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań typu WEB, które dotyczą zarówno obszarów związanych z segmentem eCommerce (B2B i B2C) jak i rozwiązaniami Business Intelligence przeznaczonych dla branż technicznych głównie związanych z transportem i motoryzacją.
Nasze systemy przygotowujemy w językach C++ oraz C#. Backend naszych aplikacji tworzymy w technologiach .NET (ASP.NET MVC, .NET CORE) w oparciu o różne biblioteki oraz frameworki, m.in. Angular, React. Do baz danych wybieramy głównie MS SQL Server, MySQL, MariaDB, MongoDB.
Współpracujemy z ekspertami, którzy mają bardzo duże doświadczenie w realizacji projektów (w tym międzynarodowych) z wykorzystaniem najnowszych technologii. W trakcie realizacji projektów prowadzimy różne szkolenia i warsztaty, które są realizowane m.in. z udziałem wspomnianych ekspertów.
Od wielu lat wspieramy młode osoby wchodzące na rynek pracy i szukające możliwości rozwoju w branży IT. Współpracujemy z uczelniami oraz bierzemy udział w projektach unijnych ukierunkowanych na zdobywanie doświadczenia przez uczniów i studentów. Pokazujmy młodym ludziom jak funkcjonuje firma, jakie obowiązują w niej procedury działania oraz w jakich obszarach mogą kontynuować karierę w naszej branży. Zapraszamy do naszego świata! Poznaj nas i sprawdź, czy IT może być Twoim hobby a branża automotive pasją.
Więcej o firmie na: https://integra.com.pl/
SATEL jest firmą prywatną z zaangażowaniem 100% kapitału polskiego, zajmującą się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości urządzeń elektronicznych. Gama produktów firmy SATEL obejmuje przede wszystkim centrale alarmowe, sygnalizatory, czujki, stacje monitorujące, sterowniki radiowe, dzielniki ekranu oraz zasilacze buforowe.
Zarówno sprzęt, jak i jego oprogramowanie oparte są na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, w całości opracowanych przez wysoce wykwalifikowaną kadrę inżynierską działu badawczo-rozwojowego. Stałe inwestycje w nowe technologie zapewniły firmie SATEL wiodącą pozycję na rynku, a umiejętność trafnego rozpoznania i zaspokojenia potrzeb rynku owocuje rozwojem myśli technicznej oraz podniesieniem standardu życia użytkowników naszych produktów.
Proces produkcji prawie w stu procentach odbywa się w sposób zautomatyzowany, z wykorzystaniem linii technologicznej wiodących światowych producentów, co gwarantuje zachowanie stałych warunków technologicznych i umożliwia uzyskanie praktycznie niezawodnego produktu. Zastosowanie w produkcji wiodących technologii i stała współpraca z dostawcami najlepszych podzespołów zapewnia wysoki poziom jakości wytwarzanej techniki. Wysoka wydajność parku maszynowego i jego uniwersalność pozwalają zachować atrakcyjność cenową pełnej gamy produktów.
W trosce o zachowanie najwyższej jakości na każdym etapie - od fazy projektu poprzez prototypowanie, produkcję - każdy produkt musi spełnić szereg wymogów, jak również podlega wielokrotnemu testowaniu, dzięki czemu cechuje się optymalnymi właściwościami, takimi jak niezawodność, łatwość montażu i użytkowania. W firmie SATEL funkcjonuje certyfikowany system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2015.
Produkty firmy SATEL zyskały sobie uznanie tysięcy dystrybutorów, instalatorów, agencji ochrony oraz użytkowników w kraju i zagranicą. Sieć autoryzowanych dystrybutorów obejmuje całą Polskę, natomiast dynamiczny rozwój eksportu oznacza owocną współpracę z partnerami w ponad sześćdziesięciu krajach Europy i Azji.
Naszym Klientom zapewniamy kompetentny serwis i doradztwo, oferujemy wsparcie dla instalatorów w postaci telefonicznej infolinii, bezpośredniego kontaktu z działem handlowym oraz możliwości osobistego spotkania z przedstawicielami i kierownictwem firmy na targach branżowych. Informacje płynące od Klientów podlegają bieżącej analizie, dzięki czemu stanowią silny impuls dla rozwoju i doskonalenia produktów.
Od momentu powstania, w 1990 roku, firma stale się rozwija, w związku z czym rośnie również zatrudnienie, które w chwili obecnej wynosi ponad 300 osób. Dobra atmosfera współpracy oraz współudział całej załogi w procesie doskonalenia firmy stanowi jeden z kluczowych czynników, który w sposób bezpośredni przekłada się na stale rosnący poziom satysfakcji Klientów, a w konsekwencji - na rynkowy sukces firmy.
eduSATEL czylo innowacyjny program nauczania z zakresu SSWiN dla średnich i wyższych szkół technicznych. Odpowiednio wykwalifikowana kadra to solidna baza dla każdej firmy. Dlatego nawiązanie współpracy pomiędzy wiodącymi firmami a szkołami ponadgimnazjalnymi i uczelniami technicznymi jest tak ważne. Tego rodzaju partnerstwo umożliwia kształtowanie najbardziej potrzebnych kompetencji zawodowych w danym zakresie. Firma SATEL, która działa na rynku systemów alarmowych od 1990 roku, może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w tej dziedzinie. Współpraca z takimi szkołami, jak Technikum Łączności w Gdańsku, Politechnika Gdańska, Politechnika Łódzka, Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie czy Politechnika Koszalińska, przyczyniła się do powstania projektu eduSATEL. Projekt ten ma na celu podnoszenie kwalifikacji oraz pogłębianie wiedzy z zakresu zaawansowanych rozwiązań branży Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń wśród uczniów i studentów.
W dniu 18 maja 2011 zostało podpisane porozumienie dotyczące współpracy pomiędzy firmą SATEL a Politechniką Koszalińską. W wyniku porozumienia powstało Laboratorium Systemów Alarmowych i Kontroli Dostępu SATEL składające się z ośmiu dwuosobowych stanowisk w pełni wyposażonych w urządzenia firmy SATEL. Zajęcia rozpoczęły się w roku akademickim 2011/2012.