Dziekan Wydziału Humanistycznego Politechniki Koszalińskiej, dr hab. Michał Polak, prof. PK, członkowie Katedry Komunikacji Społecznej i Dziennikarstwa Politechniki Koszalińskiej oraz studenci Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej, serdecznie zapraszają do udziału w Konferencji naukowej Obszary reklamy. Edycja III. Kreatywność w reklamie. Konferencja odbędzie się 14 września br. na platformie ZOOM.
Zgłoszenia udziału w konferencji prosimy nadsyłać na adres: piotr.szarszewski@tu.koszalin.pl do 5 września br. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko prelegenta / prelegentki, jego / jej stopnie / tytuły naukowe, informacje o afiliacji, tytuł wystąpienia oraz streszczenie planowanego referatu o objętości nie przekraczającej 400 znaków ze spacjami.
Informacje o przyjęciu zgłoszenia zostaną wysłane do 8 września br. Pełny program konferencji wraz z linkiem do Zoom'a zostanie przesłany prelegentom do 10 września br. Planowany czas wystąpień: do 20 minut.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Każdy z prelegentów otrzyma elektroniczny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu. Planowane jest wydanie monografii wieloautorskiej zawierające teksty powstałe na bazie wystąpień konferencyjnych.
W imieniu Komitetu Organizacyjnego Konferencji naukowej „Obszary reklamy”. Edycja III. Kreatywność w reklamie - dr Piotr Szarszewski, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego