Wszystkim osobom zakwalifikowanym do przyjęcia serdecznie gratulujemy!
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z zapisami zawartymi w „Zasadach rekrutacji do Szkoły Doktorskiej PK w r.ak. 2024/2025”, a także w „Zarządzeniu nr 36/2024 Rektora PK w sprawie ogłoszenia harmonogramu i zakresu rekrutacji do Szkoły Doktorskiej Politechniki Koszalińskiej w r.ak. 2024/2025” kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia są zobowiązani do złożenia kompletu papierowej wersji dokumentów rekrutacyjnych w Sekretariacie Szkoły Doktorskiej do dnia 27.09.2024 r. Podanie o przyjęcie oraz załącznik nr 6 – „Oświadczenie o podjęciu kształcenia w Szkole Doktorskiej Politechniki Koszalińskiej” należy wydrukować z systemu IRK.
Dokumenty można składać w Sekretariacie Szkoły Doktorskiej PK, blok G, pok. 106-3 i 106-7, codziennie, w godz. 8-15.
WAŻNE!
- składane papierowe wersje dokumentów muszą być tożsame z dokumentami złożonymi w systemie IRK;
- deklaracja potencjalnego promotora powinna zawierać wszystkie wymagane podpisy, jeżeli dokument złożony w IRK ich nie zawiera to należy je uzupełnić w wersji papierowej dokumentu;
- dokumenty wielostronicowe (konspekty, suplementy) powinny być wydrukowane/skserowane dwustronnie;
- należy złożyć ksero dyplomu i suplementu, natomiast oryginały dokumentów powinny być przedłożone do wglądu;
- w przypadku publikacji dostarczyć tylko jedną stronę (spis treści, pierwsza strona artykułu, itp.).
Prosimy również osoby, które posiadają orzeczenie o niepełnosprawności o dostarczenie dokumentów potwierdzających ten fakt, w terminie do 27 września.
Na stronie Szkoły, pod adresem https://www.tu.koszalin.pl/szkoladoktorska/kat/1435/plany-zajec są już zamieszczone plany zajęć na semestr zimowy. Wszystkie zajęcia ujęte w planie są realizowane w kampusie przy ul. Śniadeckich. Pierwsze spotkanie organizacyjne zostało zaplanowane na dzień 17 października br.