Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.Akceptuję
Printer Pdf
Konferencja naukowa o różnych aspektach reklamy

„Tabu w reklamie” poświęcona będzie pierwsza edycja, organizowanej przez Studenckie Koło Naukowe „Badamy Reklamy” i Katedrę Komunikacji Społecznej i Dziennikarstwa Wydziału Humanistycznego, konferencji naukowej „Obszary reklamy”. Konferencja odbędzie się 22 października w kampusie uczelni przy ulicy Kwiatkowskiego 6e (sala 13b).

W spotkaniu, nad którym patronat objęła Rada Reklamy i rektor Politechniki Koszalińskiej, weźmie udział 10 prelegentów z rozmaitych branż, uczelni i specjalności, mówiących o różnych obszarach tematycznych związanych z reklamą.

Konferencja pozwoli na szeroką refleksję dotyczącą tego, co jest akceptowane w odniesieniu do komunikatów reklamowych (komercyjnych, społecznych, politycznych), a co normy te przekracza, wywołując społeczny sprzeciw, czasem oburzenie. Z pewnością będzie również szansą na zastanowienie się nad tym, co zyskują nadawcy, naruszając swoimi reklamami powszechnie przyjęte normy społeczne, a co tracą lub stracić mogą oraz jak z takimi sytuacjami sobie radzą.

Oto tematy i autorzy: „Krew jako tabu i jego naruszenia w reklamie” – dr Piotr Szarszewski (Politechnika Koszalińska); „Wizerunek rodziny we współczesnej reklamie – podtrzymywanie czy przełamanie tabu?” – Marta Seredyńska (Uniwersytet Warszawski); „O kobiecie i kobiecości w reklamie telewizyjnej” – dr Agnieszka Kurzyńska (Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy); „Poprawność polityczna w reklamie – sposób na buzz czy sytuację kryzysową?” – dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski); „Nic, co święte, nie jest nam obce. Czyli religia w reklamie jako temat tabu” – Tomasz Wojciechowski (baltic.info.pl); „Punkty widzenia: o tabu i intymności” – dr Izabela Dixon (Politechnika Koszalińska); „Tabu w warstwie językowej reklamy” – dr Lidia Sudakiewicz (Politechnika Koszalińska); „Kocie tabu w reklamie” – Katarzyna Łogożna-Wypych (Katolicki Uniwersytet Lubelski; „Kontrowersyjny wizerunek influencera a wpływ na jego atrakcyjność dla reklamodawców” – Marta Bartkowska (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie); „Perfidia w reklamie” – prof. Bogdan Gębski (Politechnika Koszalińska). Początek konferencji o godz. 9 (rejestracja uczestników od 8.30).

Zakończenie przewidziano na godz. 13. Więcej. http://https://www.facebook.com/events/423504408168447/

powrót
Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2, 75-453 KOSZALIN
+48 94 347-85-00 +48 94 342-59-63
Pomoc Techniczna: webmaster@tu.koszalin.pl